السبت، 27 نوفمبر 2010

سراع بين شخصين


سالت نفسى كتير عن سبب عدم قدومى على علاقه جنسيه مع احد او على الاقل لقاء احد الاشخاص على سبيل الصداقه بالرغم ان عاطفتى وميولى نحو الرجال قوى سالت نفسى كتير وحترت فى الاجابه كان بيبقى فى داخلى سراع بين الرغبه فى الدخول فى عالم المثليه من صداقات وعلاقات وبين الرفض التام والاستنكار للعالم ده بالرغم من ميولى الفكرى ليه دخت على اجابه لكل التساولات اللى جوايا ومش لقلها اجابه لغايت ما لقيت اجابه هيى الاقرب للوضع اللى انا عليه الان وهو ان عندى اذدواجيه فى الشخصيه او بالاصح بشخصيتين شخصيه مثليه ترغب فى الاختلاط والاندماج فى عالمها من صداقات وعلاقات عاطفيه وجنسيه وبين شخصيه مثليه محطرمه ترفض هذا العالم من مقبلات وعلاقات بالرغم من ميولها العاطفى نحو هذا العالم المشكله الاكبر عندما يتواجهان الشخصيتان ببعض عند الرغبه فى الاختلاط والرفض لهذهى الفكره تكمن المشكله اللى محيرانى وتعبه نفسيتى ومخليانى تعبان نفسيا اكتر منا تعبان سراع بين شخصين

الخميس، 18 نوفمبر 2010

النيابة تستعجل تقرير الطب الشرعى لـ"تلميذ" حلوان المغتصب

أمر حاتم البنا رئيس نيابة 15 مايو والتبيين، باستعجال تقرير الطب الشرعى الخاص بتحليل الملابس الداخلية لتلميذ مدرسة "نجيب محفوظ" الابتدائية بحلوان، والمعتدى عليه جنسياً من قبل مدرسه داخل المدرسة، لاستلامه بعد انتهاء عيد الأضحى المبارك مباشرة، وذلك لمضاهاتها بنتيجة تحليل العينة الخاصة بالمدرس المتهم.

يأتى هذا بعدما أكد تقرير الطب الشرعى المبدئى الموقع على التلميذ المجنى عليه، وجود حالة غير طبيعية فى حجم "فتحة الشرج"، مما يدل على وجود آثار اعتداء عليه، ويشير إلى إمكانية أن تكون هذه الآثار ناتجة عن اعتداء المدرس عليه.


كانت نيابة التبيين، أمرت بحبس المدرس على ذمة التحقيقات لاتهامه باغتصاب تلميذ، وكشفت التحقيقات، أن المدرس كان يقوم باغتصاب التلميذ، الذى لم يبلغ عمره 11 عاماً، داخل المدرسة ويهدده بالقتل حال إبلاغه أحداً.

الثلاثاء، 16 نوفمبر 2010

توقّعات ماغي فرح لـ 2011: الحظّ للجوزاء والقوس



الجوزاء: سنة التحرر والانطلاق
إنّه البرج الأكثر حظاً هذا العام. يشهد تعويضات عن سبع سنوات ماضية مؤلمة. أفضل فترات الحظ تكون بين 22 كانون الثاني (يناير) و4 حزيران (يونيو). تكون سنة 2011 ممتازة له. إذا حلم بسفر، سيحققه. تفتح له الأبواب، ويستقبل وجوهاً جديدة، ويناضل من أجل هدفه ويصل إليه. إن كان قد عانى سابقاً من عدم الاستقرار العاطفي، سيتوصل هذا العام إلى تسويات أو حب مميز. إنّها سنة التعويضات بالنسبة إليه. يحظى بحبّ مميز وقد يكون شخصاً ذا مكانة. الفترة الواعدة له في أوائل الصيف وأوائل الشتاء حيث تعني الزواج.

الأحد، 14 نوفمبر 2010

الساعه 8

حاله زهق وتردد ارغب فى لقاء الشخص الذى تعرفت عليه من اربع سنين على الشات ومتردد وخائف وكانى هرتكب جريمه مش عارف ليه او ايه السبب السبب الواضح امامى انو مثلى الجنس هذا هو السبب الاساسى والدافع وراء الغصب على نفسى لمقبلتو هو الزهق والوحده الوحده القاتله اللى عايش فيها سنين عمرى اوقات برجع سبب عدم لااقاته هو انى مش اجتماعى ومتعوتش اقابل حد او يكنلى صاحب حاله من الجنون والرغبه الملحه بين القبول والرفض هل هاذهى المقبله تستاهل هذا العناء والتفكير فى اتخاذ القرار بالتاكيد لا انما معى عناء بل انتحار تحدثت معاه اليوم واعربتلو عن النيه والتفكير فى مقابلته ولاكنى متردد وانتهى الحديث على ان نتقابل على الاميل الساعه 8 لاحدد موقفى من المقبله وها انا انتظر الوقت .

اتت الساعه الثامنه والاربع دقاق وفتح هذا الشخص وعلى قد ما كنت عيزو يفتح على قد ما كنت بتمنى لا وتحدثت اليه وبعد ما قلت اننى موافق على المقابله طلبت منهو ان يعرض صوره لوجهه لاعرفه بالرغم اننى لسه فاكر ملامح وجه انما كنت اتحجج وبنفس الوقت طلب مشروع ولقيتو جاوب طلبى بالقول وانت عايز تشوف صورتى ليه تعجبت من ردو وكان المطلوب منى ان اقبلو بلا معرفه المهم قلت له مش احنى هنتقابل سكت شويه وقلى اصل معنديش صوره طبعا هو بيتلكك او مش عايز نتقابل الله اعلم المهم حمت ربنا وقلتلو طيب الحمد لله ان معندكش بس بكده معرفش اقابل حد معرفوش وانتهى الوار على كده لست قادر على الراحه اللى حستها من بعد ما لغيت المشوار بالرغم انى كنت فى السابق متحمس

فهل هعيد فكره التعارف بشخص اخر تانى

السبت، 13 نوفمبر 2010

ضبط بائع يستقطب الأطفال لممارسة الرذيلة معهم بالإسكندرية

تمكن ضباط شرطة رعاية الأحداث بمديرية أمن الإسكندرية من ضبط "أحمد .ع" (54 سنة، بائع متجول بمنطقة الكورنيش) أثناء محاولته استقطاب الصبية بزعم إيجاد فرص عمل لهم، وممارسته الفجور معهم كرهاً عنهم، وتقديمهم لراغبى المتعة الحرام، واستغلالهم فى استجداء المارة بالطريق العام، حيث ضبط بحوزته 3 من الأحداث، وبمواجهته اعترف بما هو منسوب إليه، فتحرر له المحضر رقم 93292 لسنة 2010، وأخطرت النيابة العامة لمباشرة التحقيق.

الجمعة، 12 نوفمبر 2010

لا ماضى ولا حاضر

لو بصيت لمراحل حياتى كلها مش هلاقى فيها حجات تتذكر ولو فيه فيبقى القليل والقليل من الزكريات ولو شفنا الحاضر مش هنلاقى ليه اى ملامح او مستقبل فحياتى باهته منذ الطفوله والى الشباب لااحداث ولا مواقف غير مواقف سيئه لا تجلب الا علامات استفهام والتعجب فحياتى عباره عن اربع حيطان حطيت نفسى فيه ومعرفتش اخرج منو

تلميذ يتهم زميله بهتك عرضه داخل مدرسة بالقاهرة الجديدة

أمرت نيابة القاهرة الجديدة بعرض تلميذ فى الصف الثانى الابتدائى على الطب الشرعى، بعدما اتهم زميله بالصف السادس الابتدائى بهتك عرضه داخل إحدى المدارس الأجنبية بالقاهرة الجديدة.

بدأت تفاصيل الواقعة ببلاغ تقدمت به والدة تلميذ تتهم فيه زميل نجلها بهتك عرضه داخل المدرسة، بعدما شعرت بتغير فى حالته النفسية، واعترف المجنى عليه لوالدته بأنه تعرض لهتك عرض واعتداء جنسى من زميله داخل المدرسة، فأمرت النيابة باستدعاء التلميذ المتهم، وعرض المجنى عليه على الطب الشرعى


كريم صبحى اليوم السابع

الخميس، 11 نوفمبر 2010

عاطلان يغتصبان طفلاً ويقطعان عضوه الذكرى بشبرا الخيمة

قام عاطلان بالاعتداء جنسياً على طفل عمره (10 سنوات) وقطعا عضوه الذكرى، وفرا هاربين.

تم نقل المجنى عليه فى حاله سيئة إلى مستشفى ناصر العام، وألقى القبض على المتهمين، وأحيلا للنيابة، فتولى شريف عبد النافع مدير النيابة التحقيق معهما.


تلقى العقيد محمد شرباش رئيس فرع البحث الجنائى، إشارة من مستشفى ناصر العام بوصول طفل "ع.م" (10 سنوات) مصاباً بنزيف حاد فى منطقة القضيب، وقد تم إخطار اللواء محمد الفخرانى مدير الأمن.


تبين للواء محمود يسرى مدير المباحث والعميد دكتور أشرف عبد القادر رئيس المباحث، أن وراء ارتكاب الحادث عاطلين استدرجا المجنى عليه إلى منطقة مهجورة لممارسة الشذوذ معه، وقاما بالاعتداء عليه، ثم قاما بقطع عضوه الذكرى بواسطة مطواة وفرا هاربين.


ألقى القبض على المتهمين، وهما "أحمد.ع"، و"محمد.م" واعترفا بارتكابهما الحادث، وتولت النيابة التحقيق.
القليوبية ـ حسن عفيفى - اليوم السابع

الأربعاء، 10 نوفمبر 2010

أدم و الشجرة المُحرمة


كلنا نعلم تفاصيل قصة سيدنا أدم عليه السلام و شجرة التفاح . لن أعيد تفاصيلها عليكم فهي قصة بدء الخليقة و كل الأديان تناولتها في كتبها السماوية . تلك القصة التي تدون أول معصية ارتكبها البشر ، تلك المعصية التي تسببت في طرد أدم من الجنة إلى الأرض و بدء رحلة البشرية هنا فوق الأرض التي نحيى فوقها الآن .

كثيرون ألقوا اللوم على حواء و انها من دفعت أدم لتناول تلك التفاحة و ارتكاب المعصية الأولى ، و كثيرون ألقوا اللوم على الشيطان الذي وسوس لأدم و حواء حيث أغراهم بفكرة الخلود الذي سيحصلون عليه بعد تناول تلك الثمرة التي ستجعلهم خالدون للأبد .

و لكن كلنا نعرف أن الله كان يعلم - فهو العليم بكل شىء - أن هذا سيحدث و أن أدم سيتناول من تلك الشجرة المحرمة عليه ، فلماذا إذا خلق الله تلك الشجرة هناك في الجنة ؟ ووضعها أمام أدم و حرمها عليه ؟ ألم يكن من الأسهل أن لا يخلقها الله حتى لا يعصيه أدم ؟

سؤال أخر : هل تناول ثمرة تفاح تعتبر جريمة كبيرة بهذا الحجم الذي يستحق عليه أدم أن يُطرد و زوجه من الجنة ؟

سؤال أخر : خلق الله الأرض قبل خلق أدم ، و هيأها له و قد قال الله لملائكته انه قد خلق أدم ليسكن الأرض فقالوا له الملائكة انه سوف يفسد الأرض فقال لهم أنه يعلم ما لا يعلمون .. إذا فقد خلق أدم في الأساس ليسكن في الأرض و ليس في الجنة .. اذا فهل نعتبر أن نزول أدم إلى الأرض عقاباً له على تناول ثمرة التفاح ؟

سؤال أخر : في الأخرة و بعد نهاية العالم و البعث و القيام و الحساب و دخول الجنة ، هل سيكون هناك شجر تفاح في الجنة ؟ و هل سيكون محرم على أهل الجنة أم سيكون متاح لهم بدون عقاب ؟

قرأت في إحدى التفسيرات القرآنية حول قصة سيدنا أدم و شجرة التفاح و قد اعجبني تفسير هذا الشيخ حيث قال : ليست حواء و لا الشيطان كان لهم دخل في حث أدم على تناول ثمرة التفاح ، حيث قدر الله لأدم ذلك . فقد خلق له الله الأرض ليعيش فيها أدم و لكنه أراد ان يلقنه درساً .. درس في قوة الإرادة .. لذلك خلق له الشجرة و ووضعها أمامه و أمره ان لا يتناول منها فذلك يعتبر معصية .. و يظهر ضعف أدم و ضعف إرادته .. و يخطأ أدم و يعصي أمر ربه و يتناول من الشجرة المحرمة عليه .

هل هذا يعني أن الله قد أخطأ في خلق أدم و ان هناك عيب في خلق أدم ؟ بالطبع لا .. تعالي الله عن ذلك .. فقد خلق الله الانسان هكذا و هو يعلم نقاط ضعفه و قوته .. لهذا لا نستطيع ان نلوم أدم على ضعفه و لا على خطيئته و لا نستطيع ان نقول ان هناك خطا او عيب في صناعة الله .

كذلك أراد الله أن يلقن أدم درس أخر من تلك التجربة التي قدرها الله لأدم : و هو انه عندما تخطىء يا أدم لابد أن تتوب و تستغفر الله .. كل ذلك كان ضرورياً لإعدد أدم للنزول إلي الأرض حيث البشر الضعفاء الذين سوف يعصون و يقعون في الأخطاء مرة ثانية و ثالثة .. ليس ذلك عيب فيهم أو في خلقهم و لكن هو امتحان الله لهم .

و في الجنة و بعد نهاية العالم و بعد البعث و القيام و الحساب و دخول الجنة .. اعتقد انه سيكون هناك الكثير من شجر التفاح الغير محرم على سكان الجنة ، المتاح لهم في أي وقت يشتهونه فيه .. ذلك لأن القضية ليست شجرة التفاح و لكنها امتحان الله لإرادة أدم .. و القضية ليست عيب صناعة في أدم و انما خلقنا الله ضعفاء لنرتكب الأخطاء لنعود إليه مرة ثانية نستغفره و نتوب إليه .

كذلك المثلية الجنسية :

كثيرون يقولون اننا اخترنا مثليتنا بأيدنا و أننا من السهل ان نصبح مغاييرين و نعشق الإناث و نشتهيهم .

أقول لهم أن الله خلق داخلنا شجرة المثلية – كشجرة التفاح التي خلقها لأدم – و اننا لم نختار زراعتها داخلنا .. و اننا غير مسئولون عن وجودها داخلنا .. كما كان أدم غير مسئول عن وجود شجرة التفاح في الجنة .. كذلك حرم الله علينا ان نتناول من شجرة المثلية كما حرم على أدم الأكل من شجرة التفاح في الجنة .

نعم لسنا مسئولين عن وجود تلك الشجرة داخلنا .. ربما أيضا نخطىء مثل سيدنا أدم و نتناول من شجرة المثلية .. هل لآم أحد منكم أدم لتناول تفاحته ؟ هل تلوموننا لتناول ثمرة المثلية ؟

نعم خلق الله شجرة المثلية داخلنا ، ربما للإختبار قوة إرادتنا الضعيفة .. ربما يريد منا ان نخطىء و نعود إليه تائبون بعدما نخطىء .. و الله يعلم اننا سنخطىء كما علم ان أدم سوف يخطىء .

يقولون أن الله يخلق كل الناس أسوياء و أنه لا يمكن أن يخلق الإنسان مثلي الجنس .. نعم الله كامل و لا يمكن ان يكون هناك عيب في خلقه .. و لكن هناك فرق كبير بين ان نقول ان هناك عيب في صنع الله و ان نقول أن الله أراد ان يكون هناك عيب في صنعه .. فالله يخلق أطفال أصماء و اطفال عميان و توأم ملتصقه و كثير و كثير من أيات خلق الله .. لا نستطيع ان نقول على تلك الحالات انها عيب في صناعة الله و انما أراد الله ذلك .. هل نستطيع ان نقول ان هذا الطفل اختار هذا الشكل الذي خُلق به .. بالطبع لا .. القضية ان الله أراد هذا و صنعه بهذا الشكل .. ليس عيباً في صناعة الله أو انه غير قادر ان يخلق هذا الطفل بشكل سوي و انما هي مشيئة الله .

فلماذا اذا لا نتخيل أن تكون المثلية من صنع الله ؟ و انها زرعت داخلنا ؟ و حرمت علينا في دنيانا كما حرمت شجرة التفاح على أدم في الجنة .. ليست لأن التفاح شىء سيء او ضار و انما لأنها اختبار الله له .. و ربما سيوجد شجر المثلية في الجنة غير مُحرم و متاح لمن أراده ، كما سيوجد شجر التفاح غير محرم و متاح لمن يريده .


سؤال أخير .. لماذا لم يُقدم أدم على اقتلاع شجرة التفاح المحرمة عليه من الجنة ؟ هذا الإقتلاع الذي قد يحميه من الوقوع في المعصية التي وقع بها و لكي يحمي نفسه من الضعف الذي خلق به .. أليس هذا دليل كبير على إيمان و تقوى أدم ؟ ألم يكن سيرضي الله عنه وقتها ؟

لماذا تطلبون منا أن نقتلع أشجار المثلية من داخلنا هنا ؟ أسيكون هذا دليل على أيماننا و اننا بشر أسوياء و أتقياء ؟

خلاصة القول : لا تلوموننا على شىء لم نزرعه داخلنا .. لا تدفعوننا لكره أنفسنا و اقتلاع تلك الشجرة التي خلقها الله داخلنا .. قائلين اننا بهذا سنكون بشر مثلكم أسوياء و أن الله لن يرضى عنا فقط إلا اذا تخلصنا من تلك الأشجار .. معتقدين ان تلك المحاولات شىء ممكن و لكنه قد يدفع البعض لاقتلاع حياته و قتل نفسه قبل النجاح في اقتلاع شجرة المثلية من داخله .. دعونا نعيش حياتنا تحت أشجارنا بسلام ، ربما نتسلق فروعها مرة ، ربما نتناول من أوراقها مرة ، ربما نضعف و نتناول من ثمارها مرة ، لكننا سنظل دوماً بقرب الله ندعوه و نستغفره و نتمنى منه الرحمة و المغفرة .

-------------
من اروع ما قرات بجد كل ما بقرا الموضوع ده بحس براحه نوعا ما من الصراع الداخلى اللى جوايا بين ان عندى ميول مثليه وبين انى مش قادر اتخلص منها وبين رفضى وعدم تقبلى لنفسى
الموضوع منقول من
http://kareemazmy.blogspot.com/2008/09/blog-post_10.html

حلم مخيف

اول امبارح كنت متعمق جدا فى النوم وحلمت حلم مخيف جدا قال فى ناس اخدونى فى بيت مهجور فاضى وكان من بين الناس دى  اخويا الناس دول ربطونى بالحبال فى البيت ده وانهم ربطونى وسبونى ومشو فى البيت ده وفضلت 3 سنين مربوط بنفس المكان لغايت ما لقيت  اخويا معدى من جنبى كلمتو وقلتلو فكرنى كان خايف ومتردد انو يفك الحبل من عليا وبعد ما فكنى قلتلو الدنيا حصل فيها ايه وتغيرت كده ليه قلى انا بشتغل فى الاسماعليه تعالا اشتغل معايا وشتغلت معاه فى السوبر ماركت وبعد كده روحنى لاختى  فى الاسماعليه قلتلها امال فين ماما قلتلى ماما ماتت حزنت جدا وقلتلها ليه حصل ايه قلتلى راحت تخلع درسها الدكتور ميعرفش ان عندها الضغط جلها نزيف فى درسها وماتت وصحيت على الحلم على ان فضلت حزين بس صحيت بقى ونا جسمى مكسر ومش قادر اقوم من كتر ما كنت متعمق فى النوم وصحيت وانا مدايق من الحلم

الجمعة، 5 نوفمبر 2010

انا والتحرش اصحاب

انا والتحرش اصحاب ههههههه بمعنى
  •  اول  تحرش بيا فى سن 13 سنه فى خلال العشر سنين اللى مرو اتعرضت لخمس ست مواقف ما بين التحرش والعروض بمعنى برضو ان شخص يلمحلى انو معجب تانى موقف اتعرضت ليه بعد خمس سنين تقريبا من اول تحرش كانت فى السينما وبما انى بقيت خبره فى الموضيع دى ههههه فبقيت شكاك فى اى حد قاعد جنبى بس مش معنى كده انى بظلم الناس لا بس باخد بالى وحظرى من اى مواقف مش طبيعيه ممكن تحصل المهم دخلت السينما والراجل اللى بيوصلنى لمكانى قعدنى فى كرسى على الطرف كان فاضى وتانى كرسى كان قاعد شخص فيه المهم قعت وبعدين حسيت ان جزمه الاشخص اللى جنبى لزقه فى جزمتى المهم قلت لما اختبر نوياه وابعد رجلى شويه بعيد عنو المهم بعد شويه ولقيت قرب جزمتو تانى ليا فى الوقت ده فهمت غرضو بس المهم قعت وكملت وكان مافيش حاجه بس كنت بحاول ابصلو من جنب عنيه عشان المح تصرفاتو المهم كل ما المحو الاقيه بيبصلى من الجنب وطبعن كل ميقرب رجليه انا ابعد ويقوم هو عامل اى حركه بايدو عشان يلفت نظرى وانا طبعا ولا كانى واخد بالى اكيد بعد التصرفات اللى حصلت دى قلبى بقا فى رجلى من كتر الخوف والرعب لغايت ما مشى ايدو على رجلى قمت بصتلو بعنف وقمت قايم وشفتلى مكان تانى وانتهى الموضوع .
  • من الاماكن اللى اتعرضت فيها لمواقف كتير للتحرش هو المينى باص يمكن اللى ساعد على كده ان بيبقى فى ناس كتير فيهم اللى واقف وفيهم اللى قاعد ومن المواقف اللى حصلتلى ان كنت راكب فى منى باص ومكنش فى مكان للجلوس ففضلت واقف وانا واقف فضى مكان عشان اقعد فيه فرحت وقعت وكان فى مكان تانى فاضى جنبى فلقيت شخص داخل عشان يقعد وهو داخل يقعد ولان فى الصف الاخير فعمل نفسو بيسند على رجلى عشان يعرف يقعد بشكل غريب ومستفذ لان الموضوع مكنش يستاهل انو يسند ايدو على رجلى ولان كمان طريقه وضع ايدو مكنتش مريحه خالص او فيها حسن نيه وكرر الموضوع ده كمان بحجه انزال الراجل اللى فى اخر الكرسى مع ان كمان كان ممكن ينزل وهوا قاعد بس لان نوياه مش سليمه من الاساس قام وسند على رجلى بشكل خلانى لا اراديا ارفض ايدو من على رجلى يمكن اللى يقراء كلامى يقول انى ببالغ او ان انا نويايا سيئه وشكاك بس ده حرص ووخدان بالى لان بقيت فاهم تفكرهم واسلبهم .
  • ومن المواقف اللى كمان حصلتلى فى المينى باص كنت فى مره راكب ومش لاقى مكان اقعد فيه ففضلت واقف ففى عمود الناس اللى وقفه بتمسك فيه فونا واقف وماسك فى العمود ده لقيت شخص بدل ما يحط ايدو على العمود ويمسك لقيتو بيحط ايدو على ايدى فبصيت على العمود كده قلت يمكن مش لاقى مكان يمسك فيه لقيت العمود فاضى فبصتلو كده لقيتو بيبصلى وكان بيقلى بعنيه ها ايه رايك فقمت ساحب اديه من تحت اديه .


  • والموقف الثالث اللى حصلى فى نفس وسيله المواصلات كنت راكب فى يوم وقاعد فى الصف الاخير الا ولاقى راجل شكلو بيشتغل فى ورشه او عامل بصراحه مش عارف المهم لقيتو بياخد ويدى معايا فى الكلام بصوت واطى جدا بصراحه كمان مرتحتلوش وعشان كده مدتلوش وش وكنت بجاوب على قد السؤال وادور وشى نحيه الشباك فلما لقانى كده قام فى الاخر ساكت المهم كمان شويه لقيت طفل قاعد جنبو فى حدود 11 او 12 سنه لقيتو بيكلمو بنفس الاسلوب ومش بس كده بدء يحط ايدو على رجليه وفى الوقت ده اتاكدلى شكوكى مش بقلكم خبير ههههههه بس من حسن الحظ الولد قام لانو كان هينزل للمحطه بتعتو .


  • ومن المواقف الاخيره اللى حصلتلى فى نفس السنه كنت خارج فى يوم بليل بتمشه وفى الوقت ده الشوارع كانت مزدحمه لان كانت المدارس على الابواب فونا طالع من شارع العباسى وطالع على الطريق اللى بيودى على السكه الجديده لقيت واحد بيلمس دراعى بطرف ايدو اعتقت انو حركه لااراديه لشخص مستعجل وعايز يعدى من شده الزحام شويه ولقيتو طول فى لمسه ايدو على دراعى بدات اشك فيه وقلت لما اخرج للطريق همشى لطريق معاكس عشان يبعد لقيتو برضو ماشى ورايا بنفس لمسه ايدو ومش بس كده وبيحسس على دراعى بطريقه خفيفه منكرش ان فى الوقت ده مت من الرعب وتوترت فلما لقيتو بالشكل ده قمت رجعت من الطريق اللى ماشى بيه ومشيت العكس عشان اعدى الطريق ويتوه وميعرفش يجبنى وانا بلف للجه التنيه لقيتو بيسالنى الساعه كام قلتلو على الساعه ومشيت على طول وانا بلف حسيتو عايز يكمل كلام بس مدتلوش فرصه ومشيت على طول طبعا هو عايز يرغى معايا باى شكل ما لمجرد انو يقف معايا اطول فتره ممكنه المهم عديت الطريق فاعتقادى انو بكده هيتوه عنى فى وصت الزحام ويسبنى بس باين عليه نفسو كان طويل المهم عديت الطريق والا افاجئ بيه ماشى ورايا ولما حسيتو ان عايز يتكلم معايا وقفت فجاه ووجهتلو الوش الخشب المعتاد منى لوول وقلتلو فى حاجه قعد يقلى انت متاكد ان ماشفناش بعض قبل كده قلتلو بشكل سريع لامعرفكش وكت نفسى على طول ودخلت محل سال فيه عن حاجه بامل انو يمشى وبالفعل خرجت من المحل ملقتهوش موجود .


  • وبكده يبقى اتعرت لست محولات تحرش فى خلال العشر سنين اللى فاتو ده كلو غير المواقف اللى كنت شاكك فيها بس مكتبتهمش لعدم اكتفاء الادل لووول


  • ومنكرش بصراحه على قد ما كنت بدايق وبستغرب من المواقف الكتيره اللى حصلتلى على قد مكنت بحس باحساس غريب اومرغوب صحيح الرغبه من الرجاله لاكن كمان ليها طعم ومنكرش كمان اللى كان بيخلينى احط علامات استفهام وبيخلينى اسال نفسى هل العالم اللى عرضو عليا هل هم حسين بميولى عشان كده بيخليهم يعرضو ولا انا فيا حاجه غلط بتخليهم يتشجعو لكده .