السبت، 2 أكتوبر 2010

انا مثلى 3

مرت الايام وبقى الموضوع فى تطور وابن خلتى جاب جهاز كمبيوتر ودخل النت عليه وبدات اخش على غرف البال توك للجاى وادخل بروفيلات تعارف للجاى بس الموضوع كان على ديق وقليل فى مره من المرات ابن خلتى اكتشف ان بخش غرف على البال توك للجاى ووقت ما قلى الدم وقف فى عروقى المهم مر الموضوع علا سلام لغايت موقف تانى كنت بخش بروفيلات تعارف للمثلين وبجمع الصور المثيره للمودلز اللى بيكونو حطنها فبعد ما بيخلص التحميل بيفضل نسخه منو على الجهاز ففى يوم قعدين لقيتو بيعرض عليا الصور وبيقلى انت حملت الصور دى فى الوقت ده كنت عايز الارض تتشق وتبلعنى ومرت الشهور وجبت جهاز كمبيوتر جديد وبنفس دخلت مرحله جديده من ميولى المثلى فى المرحله دى اتاكت اني مثلى بدات اخش على مواقع اباحيه للمثلين واحمل صور وافلام والعمليه ما بقتش مجرد خيال بقت بالصوت والصوره وبقيت اخش برنامج المحدثه البال توك بحريه وخش على غرف المثلين وبقت هوياتى واهتماماتى ان قاعد ابحر فى عالم المثلين من خلال الصور والافلام وفى مره كنت على البال توك اتعرفت على واحد من المنصوره وكان مسمى نفسو كريم والحقيقى اللى عرفتو بعد كده احمد عندو 24 سنه ده اللى عرفتو فى الاول المهم فى الفتره دى كان عندى 18 سنه ومن كتر اللى شفتو على النت من عالم المثلين خلانى متحمس ان اجرب اعمل علاقه مع حد بالرغم من كميه الرعب والخوف من العالم ده ومن فعل خطوه ذى دى تتنافه مع دينى وتربيتى وشخصيتى المهم غصبت على نفسى وبعت نمرت تليفونى للشخص اللى قلت عنو قبل كده المهم اتكلمنا وحددنا معاد واتفقنا ان تبقى مقبله عاديه المهم رحت فى المعاد وانا فى قمه الخوف والتردد وقبلتو ومقبلتنا مقعدتش اكتر من تلت ساعه او نص عرفت فيها انو مسموش كريم وان اسمو احمد وبعد كده قعدنا نتكلم فى موضيع هبله ذى ايه اللى خلاك كده وكانى طبيب نفسانى هههههههه وقعد يقنعنى ان يبقى بنا علاقه ولاكن كان رفضى هو الجواب وبعد كده مشينا وكل واحد راح لحالو وكانت اول واخر مره اعمل حركه ذى دى واقابل فيها حد وقعت اقول لنفسى انا قاعد اغصب على نفسى عشان اقابل حد والموضوع غلط فى غلط ليه خليك بخوفك وكفايه عليك العالم ده عن طريق النت مرت الايام وجه فى يوم رحت عند ابن خلتى وبت واللى هو مش مجرد ابن خاله وبس ده ابن خاله وصحبى الوحيد وده لانى مكنتش اجتماعى ومكنليش اصحاب المهم فى ساعه صفا فى البلكونه مش فاكر ايه منسبتها لمحتلو انى مثلى وان مابحسش باى ميول اتجاه البنات وان  وقعت اقلو ان كنت بترعب لما كان شاف الصور وكده قعد يقلى يمكن بيتهيقلى وكده وفضلت اقلو لا ده مش تهيقات المهم وانتهى الموضوع على كده ومرت الايام وفضلت انا فى تحميل الافلام والصور الاباحيه وبعد كده دخلت على موقع اسمو مان جام ده ذى فكره الفيس بوك وهاى فايف بس مخصوص للمثلين وحولت اكون صحوبيه على النت وده لان وذى ما قلت معنديش فى حياتى اصحاب فحولت اكون فى العالم ده صحوبيه من خلال النت ولاكن كانت احلام مش موجوده وكل العالم اللى فى الموقع ده يا بيشتغلو الواحد يا عيزين مقبله ويكون فى بنا علاقه وبصراحه كنت مدايق بس فكرت فيها بعد كده لقيت ان الغلط فيا مش فيهم ومرت الايام وانا ذى منا بحمل الافلام والصور وكل علقتى بالمثلين من خلال النت

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق