الأحد، 14 نوفمبر 2010

الساعه 8

حاله زهق وتردد ارغب فى لقاء الشخص الذى تعرفت عليه من اربع سنين على الشات ومتردد وخائف وكانى هرتكب جريمه مش عارف ليه او ايه السبب السبب الواضح امامى انو مثلى الجنس هذا هو السبب الاساسى والدافع وراء الغصب على نفسى لمقبلتو هو الزهق والوحده الوحده القاتله اللى عايش فيها سنين عمرى اوقات برجع سبب عدم لااقاته هو انى مش اجتماعى ومتعوتش اقابل حد او يكنلى صاحب حاله من الجنون والرغبه الملحه بين القبول والرفض هل هاذهى المقبله تستاهل هذا العناء والتفكير فى اتخاذ القرار بالتاكيد لا انما معى عناء بل انتحار تحدثت معاه اليوم واعربتلو عن النيه والتفكير فى مقابلته ولاكنى متردد وانتهى الحديث على ان نتقابل على الاميل الساعه 8 لاحدد موقفى من المقبله وها انا انتظر الوقت .

اتت الساعه الثامنه والاربع دقاق وفتح هذا الشخص وعلى قد ما كنت عيزو يفتح على قد ما كنت بتمنى لا وتحدثت اليه وبعد ما قلت اننى موافق على المقابله طلبت منهو ان يعرض صوره لوجهه لاعرفه بالرغم اننى لسه فاكر ملامح وجه انما كنت اتحجج وبنفس الوقت طلب مشروع ولقيتو جاوب طلبى بالقول وانت عايز تشوف صورتى ليه تعجبت من ردو وكان المطلوب منى ان اقبلو بلا معرفه المهم قلت له مش احنى هنتقابل سكت شويه وقلى اصل معنديش صوره طبعا هو بيتلكك او مش عايز نتقابل الله اعلم المهم حمت ربنا وقلتلو طيب الحمد لله ان معندكش بس بكده معرفش اقابل حد معرفوش وانتهى الوار على كده لست قادر على الراحه اللى حستها من بعد ما لغيت المشوار بالرغم انى كنت فى السابق متحمس

فهل هعيد فكره التعارف بشخص اخر تانى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق