الجمعة، 7 يناير 2011

فى التانى السلامه وفى العجله الندامه

ده فعلا اللى ينتبق عليا النهرده لووول طبعا انا كنت حكيت من فطره ان بقيت بمعرفه قويه بصاحب مدونه ......... تقريبا بقى بنا يوميا شات على الاميل او رسايل على الموبايل لدرجه بقيت بفتح مخصوص عشان نتكلم المهم طبعا بقالى فطره بلف فى مدونتو لاعرف شخصيتو وعلى ما فهمت منها ان شخص بيدور على الحب والعاطفه والمهم حصل بنا مكلمه تقريبا لخبطت كل حاجه كنت بفكر فيها ورتبها فاتسرعت وقلتلو ان انا حابب ان يكون بنا حب وعاطفه ووكده وده لان حسيت برتياح بنا وده مش معناه انى بعشقو ومغرم بهواه بس حبيت اوضح ان عندى القبول لاحاجه ذى دى تحصل + ان انا حابب ادخل بتجربه حقيقيه المشكله اللى حصلت واللى ديمن بتحصل اننا ديمن ما بنفهمش بعض فى الشات وبنطر ان نكرر الكلام بصيغه تنيا عشان نفهم على بعض وده اللى حصل عرضت عليه ان انا عندى استعداد ان يكون بنا حب بما ان حسيت فى كلامو ومدونتو للعواطف دى وبنفس الوقت انا حابب ان يكون بينى وبين حد حب دايم وبنفس الوقت بينتلو ان بالرغم من الاستعداد ان يكون بنا حب فمينفعش لانو فى بلد وانا فى بلد لقيتو بعد كده عارض عليا سنريو لمسلسل طويل ليه بدايه ونهايه وانو مستعد فى الفطره اللى قاعدها انو يحسسنى بحب الحبيب لحبيبو وان يحسسنى قد ايه الحبيب مستعد يعمل ايه لحبيبو يعنى مسلسل طويل عريض مكنتش قادر استوعبو وانو عايز يعيشنى جو الحب عشان اعرفو ودور عليه وكانى بدور عليه من الاساس لوول الغلط كان منى فى الاساس ان افتح موضوع كبير ذى ده على الاميل لغايت ما اتفهمت غلط بس اعمل ايه اللى فى قلبى على الكيبورد عدل هههه وتسبب فهمو الغلط ده لانو يعتقد انى بحبو وواقع لشوشتى مع ان ده مكنتش اللى اقصدو وقعد يقلى ماقلتلكش تحبنى ونا قلتلك من الاول عيزك كصديق بصراحه اديقت جدا مش منو لا منى انا بسبب كلامى اللى اتفهم غلط وكان من خلال الشات اللى بنا ومكلمه التليفون حبيتو وده استحاله يكون صحيح كنت عايز افهمو ان مش ده اللى اقصدو بس حسيت ان الشرح هيطول ومش هنوصل لنتيجه بعدها بكام يوم بعتلى برساله غراميه مش عارف هو بيحضر نفسو للمسلسل اللى عايز يعيشنى فيه ولا ايه خصتا وان خلاص ختو كصديق فقط ولان فى الاساس المشروع فاشل من البدايه ونا كنت عارف كده من الاول بسبب بعدنا عن بعض بصراحه ماردتش على الرساله لان بصراحه ما بحبش اعيش فى قصص مصتنعه ومفتعله بس يالله الواحد ما بيتعلمش ببلاش

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق