الجمعة، 30 سبتمبر 2011

عدنا

يااااااااااه بقالى كتير بجد ما كتبتش بالرغم ان فى احداث كتير حصلت فى الشهر ده بس مش عارف جيلى حاله من الكسل الغريب وعدم الحماسه على الكتابه واهم حاجه حصلت فى الشهر ده ان 23-9-2011 كان مرور اول سنه على مدونتى طبعا كان نفسى اكتب حاجه بالمنسبه دى لاكن الكسل كان غريب مخلنيش احتفل باليوم ده تانى حدث هو ان رحت اتعلم السواقه مع ابن خلتى لوووول يادوب اخت حصتين ونص وهربت ههههههههه بجد جوايا كره ورعب غريب من موضوع السواقه ده فكرت ان الموضوع ده هيروح شويه بشويه وانا بتعلم لاكن بجد مقدرتش اضيف على كده ان اللى كان بيضربنى كان ابله تدريبو ما عجبنيش لهف 300 جنيه فى سبع ايام اخت منهم يومين ونص وسبت الباقى لاخويا لووول مش عارف احتمال فى يوم من الايام  اعيد التجربه بس اكيد كمان كام سنه بالنسبه للحياه العاديه مفيش جديد العلاقه بينى وبين ابن خلتى مستقره وفتحسا وخلتى رجعت كلمت ماما فى العيد مع ان مكنتش حابب ده يحصل بس اهو حصل طبعن انا عندى ثلاثه بروفيلات فيس بوك واحد للمقربين وواحد للى فى المنتديات والثالث للمثلين سبت كلو وبقيت ماسك فى بتاع المثلين مش عارف ليه وبقيت بضيف اسدقاء ونزل موضيع مش عارف ليه مع ان كلهم سخفين ومفيش صداقه بينى وبين حد فيهم مش عارف بشارك ليه فيه وصادفنى واحد كنت بنقشو فى موضوع عن المثليه الا والا قيه واحنى لسه بنتعرف نازل فيا هجوم ومعيره بما انى لسه ما كملتش تعليمى بجد وجعنى اوى واللى دايقنى اكتر ان ملحقناش نتعرف عشان يهاجمنى ولا كان فيه سبب يمها قعت ادعى عليه دعى من كتر ما حرقلى قلبى ومن سعتها وانا ما بقلش على ماهلى الدراسى الحقيقى وبستخدم مقوله بحبها اوى انا لااكذب ولاكن اتجمل والحاجه الجديده اللى جبتها كمان لسه جايب النهرده عجله 540 جنيه بصراحه كنت متردد ان اجبها اولا لان ما بخرجش كتير وكمان حاسس ان همل منها ومش هيبقى ليها فيده بس قلت اهو اجبها للذمن اكيد فى يوم من الايام هحتجلها بس دى الاحداث المهمه اللى حصلت فى الشهر ده كلو

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق