الثلاثاء، 17 يناير 2012

احساس وحش

احساس وحش اوى لما تحس وتتخيل ان فى حد ممكن الوقت يكون بيقرء افكارك وعارف جميع مفتيح شخصيته ده بالتحديد الاحساس اللى حسو وانا فاتح المدونه بتعتى لاى حد يخشها حاسس نفسى انى عريان مكشوف للجميع ممكن اللى يقرء كلامى ده يحس ان ببالغ فى الوصف بس ده فعلا اللى حاسس بيه مش عارف بيرودنى احساس ياترا اللى هيقرء الكلام اللى انا كتبو هياخد انطباع عنى ايه ياترى ايجابى ياترى سلبى هيشفنى ساذج وتافه مش عارف منكرش ان مدونتى ممله ودمها تقيل خليه من اى مغامرات او تجارب تفيد ممكن حد وده ممكن لان حياتى عباره عن الاوضه تجربى مع الناس قليله حتى لما برجع وبقرء اللى انا كتبتو بحدس ببعض الموضيع بالسذاجه او التضخيم فى بعض الامور اللى ممكن حد تانى يشفه عاديه بس بالنسبالى بتبقى حكايه والحمد لله لغايت دلوقت محدش دخل المدونه هههههه غير واحد كنت بعتلو المدونه على الفيس بوك ويمكن كمان مادخلهاش لوول بعتقد ان هيسجى وقت تانى ذى ما فتحت المدونى هقفلها تانى .

الحاجه التنيه اللى كنت عايز اتكلم عنها هو فديو شيفو على اليوتيوب هو عباره عن دعايه للمثلين لاستخدام الواقى الذكرى فى العلاقه الجنسيه وبنفس الوقت هو عباره عن قصه قصيره عن تدرج الميول المثلى من الصغر للكبر الاعلان عباره عن اشكال كرتونيه بس جميله اوى والموسيقى كمان عجبانى اللى لفتنى اوى فى الاعلان ده هو بدايه مرحله الطفوله اول ما شفتو حسيتو ان كانو عرفين طفولتى ومصممينو عليه نفس المواقف وهحط فى الموضوع الدعايه كمله وتحتيه الجذء اللى يشبهنى .


الفديو كامل
http://www.youtube.com/watch?v=zxWX5kACVyg

هذا انا
http://www.youtube.com/watch?v=r72pHrEirTE&feature=plcp&context=C3b03099UDOEgsToPDskL3qODy7Tq7wYpTrpgCnxiP

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق