الاثنين، 27 فبراير 2012

انا انسان



أنا إنسان
أنا إنسان
.
برقص وارسم بالالوان
.
ضحكة تخلي الفرحه تبان ان إنسان
.
ساعات احب واكون فرحان
.
وساعات
اعيش وسط الاحزان .
.
انا انسان عايش بتألم مالنكران
.
مجتمعي رفضني اعيش علشان .
.
أنا في نظرهم يدوب حيوان !!
.
انا انسان عصفوره بتهرب مالغربان .. انا انسان .. ساعات بحب اشوف حبيبي بعنيا وساعات بموت مالخوف لو غاب يوم عليا من غير مكون جنبه مبحسش بالامان ...
.
الناس قاسية اوي لو عرفو انك "جاي" يعدموك ف الميدان .. تصرخ تقول حراااااام حرام دانا انسان ... عندي احساس وقلب ..ولا ذئب أنا ولا كلب ... عشان اتجر وأتهان ..نزل ايديك لتحت ..انا مأذتش حد .. ده حرام بأه وبجد ... نفسي اعيش في أمان ... ليه أبكي انا علي طول... ملي يقول يقول ... ايوه أنا إنسان ..لا بأيدي اخترت ميولي .. ولا حتي اخترت لوني .. حتي اسألو الالوان ...... ايوه انا انسان مليان احساس وحب.. مش زيكم حياتكم دايما مليها الكدب
.
ياااااااناس حرام سبوني ... لية دايما تجرحوني ... لو عاوزين تقتلوني ... خلوني اشوف حبيبي ... واحضن قلبه بعيوني.. وياشمس الحب غيبي... ضاع مالعالم الحنان... "الاستريت" ف كل حته "والجاي" ملوش مكان .. القسوة في كل حته والحب ملوش مكان ... انا اسف يا دنيا ليكي اني مليش مكان .. أنا انسان ..


======


ملحوظه الكلام منقول من ‎Gomido Amr على الفيس بوك

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق