الاثنين، 12 مارس 2012

احلام مثلى ياقظه


كل ما بشوف صوره ذى اللى انا حاططها فى الموضوع مليانه كلها مشاعر جميله وصدق بيخطر فى بالى احلام اليقظه وهو ان اتعرف بشخص وتدوم بنا صحوبيه طويله تتقلب بعدها لحب يتحول بعد كده لارتباط من خلاله يجمعنا بيت واحد نشارك بعض فيه فى كل حاجه فتجهيزه ومصريفه وكل حاجه حياه تملاها الاستقرار والمحبه والمشركه فى كل تفاصيل الحياه الجميله والوحشه نكون لبعض وش واحد مش مجموعه اقنعه نكون لبعض كتاب مفتوح كلو وضوح وصراحه مش كتاب كل فصل فيه بلون وشكل مختلف ياه ما اجمل احلام اليقظه بداخل صور تملاها مشاعرصادقه سرعان ما استيقظ من احلام اليقظه بواقع جريح ينزف دما واقع كلو حركه كله سرعه المستور من اقل من المفضوح كلمه السر صوره بهذه الصوره تتفتح اليك جميع الاحلام المزيفه ياليتنى اعيش باحلامى الياقظه بعيد عن جراح الواقع المرير .

هناك 3 تعليقات:

gay-ana يقول...

للأسف الحياة ليست مسلسل و لا فيلم رومانسي...
أتمنى يتحقق حلمك.. أصلا هو مش حلم، هو حق عادي لكل إنسان ... إلا عند بعض مجتمعات لا تعرف لا حقوق و لا حرية، ما تعرف إلا لغة القمع...
لكن، خلينا يكون عندنا أمل، و ما تخليش نظرتك للعلاقات العاطفية تكون فقط من خلال المسلسلات الرومنسية... و مثل ما دايما أقول فقط للمزح : "خدنا إيه من الرجالة غير وجع القلب" :)

jan يقول...

هلا جاى انا

ما الحل او الحق عشان يتحقق لاذملو ظروف منسبه ومناخ عام وده اللى مش موجود ولا هيبقى
صحيح خدنا ايه هههههههه
ميرسى على مرورك

غير معرف يقول...

كلام جميل بس صعب تلقيه في الحقيقه لازم أحلام يقظه

إرسال تعليق