الجمعة، 30 مارس 2012

Paltalk - manjam - facebok


بديتى معى معرفتى بالمجتمع المثلى والمثلين عن طريق النت 
البدايه كانت من خلال البالتوك اول ما عرفته كان عن طريق ابن خلتى ههههههه هو مكنش يقصد ان يعرفهولى هو كان بيعرفنى على البرنامج وبالمره عرفنى ان فيه اقسام للسيكوسيكو ههههه كنت لما ارحلو اخش على صفحات الجاى من وراه كنت بتبهر من اللى كنت بشوفو ومن الكاميرات كنت بحس ان داخل عالم غريب وحتى لما دخلت النت عندى كان اول برنامج اتخل عليه بس المرادى كان برحتى العالم ده كان بهرنى لدرجه غريبه بذات ان انا وقتها كنت لسه فى مرحله الطيش ومن البرنامج ده كان سبب فى اول مره قبلت فيه جاى ومن كتر الانبهار بالبرنامج والى فيه غصبت نفسى على مقبلتو فيه اللى هيقلى قبلتو ليه وانت غاصب نفسك وقتها كنت لسه على نياتى جدا خام ذى ما بيقولو كنت بدور على صاحب على النت اولا وبعد كده نتقابل بعض واحكيلو على المشاكل والهموم اللى عندى من ميول بذات ان مكنش عندى اصحاب خالص فتعرفت بيه على اساس يعنى انو طبيب نفسانى هههه وباقى القصه كتبتها قبل كده فى الفتره دى كنت بتفرج على قناه ومصتضفين واحد مثلى بيتكلمو معاه وهو بيتكلم عن مواقع التعارف وقع فى ودانى المانجام بسرعه دورت عليه ولقيتو سجلت فيه كان وقتها تقريبا عندى 18سنه سجلت فيه بس مكنتش بخشو كنت بنشغل بالبال توك وبالكاميرات المفتوحه لغايت ما البرنامج اتقفل وبقى بالفلوس ههههه حولت على طول على المان جام من وقتها لغاااااااايت دلوقت اعتبر من المؤسسين للموقع ههههه يااااه على الناس اللى كلمتهم كلمت اشكال والوان واصناف وشفت بلاوى زرقه هههه بجد المهم ان ما قبلتش ولا واحد فيهم لقيت اللى بيشتغلنى ولاقيت اللى بيخدنى بالسياسه ذى الثعلب عشان يوصل لغرضو وشفت اللى عايز علاقه طوالى شفت كتير بجد من وقتها لغايت دلوقت الحال من سوء الى اسوء واسوء بجد الموقع عباره عن سوق دعاره بالفلوس اشمعنى الموقع يعنى هههههههه كلو بتمنو ياجميل كلمت منهم المحطرم اللى الواقع خلاه ينحرف دلوقتى وكلمت اللى منحرف خلقه ياااااه شفت بجده اشكال والوان بجميع الدرجات شفت اللى بايعها وعايش فقط لمتعو وشهواتو دخلت كل البروفيلات شفت اللى فاتح بروفيلو معرض صور وفرحان بجسمو وفخور بالرسايل والتعليقات وشفت اللى عارض جسمو باسم الحب والغرام شفت كتير كتير لغايت من تقريبا سنه ونص امتنعت عن معرفه اى حد منو ليحسبونى مريض نفسى وعايز اتعالج هههههه بقيت بخش اتفرج عليهم وعلى جسمهم العارى الفرجه للرخيص والغالى بدخل ادحك عى كلمهم واتريق عليه بروفيلى دلوقت بقى عباره عن كابوس للى يدخلو هههه ربنا يعنهم بس منكرش فضل الموقع ده عليا فى معرفه المثلين وتفكره كلهم  
الفيس بوك لسه مسجل فيه من سنه ونص تقريبا ما بقتش اشارك فيه غير من خمس شهور بس اول سبب خلانى افتحو ان كنت حابب انزل فيه موضيع عن المثلين وفديوهات والكلام ده بس طبعا مكنش بيعجب اللى كنت ضيفهم هههههه المثلين على الفيس بوك ما يختلفوش كتير عن باقى المواقع لاكن الاضافه على الفيس ان سبل التعريف عن الذات اكتر من اى موقع وكمان الجو المحيط مكتلف شويه عن المانجام وده بيخلى ممكن تتصاحب على اشخاص ممكن يكونو كويسين نوعاما كنت فى البدايه بضيف كتير فى الصداقه لاكن كنت بكلم قليل حتى اللى كانو بيكلمونى كان عندهم ديمن امل فان انخ واركع لرغبتهم الشهوانيه ولاكن برقبه النوعيه دى والدليل ان من بعد ما نكون اصحاب وكلو تمام اتفاجئ بانهم شيلنى من الصداقه هههههههه بركه ياجامع تقريبا انا اللى عت بحزف كتير من اللى موجودين عندى اللى مافيش بنا كلام او اللى شخصيتو بعيده عنى مافيش بينى وبين حد معرفه دلوقت غير القليل جدا معرفش هيتصفو على مين ويربح الكاس هههههههه 

هناك 13 تعليقًا:

the alone boy يقول...

انا هبتدي اخش علي الموقع دا

jan يقول...

موقع ايه فيهم
هو انا هساعد على الفساد ولا ايه هههههه

غير معرف يقول...

كد يجمع غلط علي اللي موقف مانجم يا شباب
كد سوف نقيم ثورة علي المسباب اللي وقف مان جم
مع تحياتي ياسر

07812628424 يقول...

ممكن الصدق من الجانبين السالب والموجب الى متى نبقى نكذب واحد على الثاني يا اصدقائي

jan يقول...

ميرسى على المرور

غير معرف يقول...

مرحبا ممكن نتعارف man6prenss@yahoo.com

jan يقول...

اكيد

غير معرف يقول...

الموقع هذا مشترك فيه من 5 سنوات ولا طلعت بصديق ولاعشيق الموقع يدوخ لافائدة فيه الا الصور العارية واحيااانا تصدف تتعرف على شاب تعمل معاه سكس كام لااكثر ولااقل

jan يقول...

لا انا سبقت بسنه هههههه
انت بتبحث فى عالم الاوهام

ميرسى على المرور

Unknown يقول...

كل انسان يعمل مابداخله ويترك العالم وراءه هذه حياتي ويكون صادق مع نفسه ويترك في هذه اللحظات الكذب والمصالح ويعيش اجمل اللحظات مع من يحب

jan يقول...

كلام جميل ..ميرسى على المرور

غير معرف يقول...

مرحبا

jan يقول...

مرحبا

إرسال تعليق