الاثنين، 1 أكتوبر 2012

الرجل الرابع ( 2 )


طبعا فى الموضوع السابق كنت حكيت عن شخص رابع كنت قبلته من كام يوم وقلت ان بعد كده حصل مشكله كده ديقتنى خلتنى الغى معرفتى بيه رجعنا اتكلمنا تانى ووضح شوء التفاهم وكده المهم الموضوع انتهى المهم واحنى بنتكلم طلب ان نخرج مع بعض تانى المهم سالته خروجه عاديه ولا لغرض ما عشان اكون عارف قلى لا لا خروج عادى المهم قلتله خلاص هخش انام شويه وهصحى اقلك اوك او لا لان صراحه كنت متردد وماليش مزاج المهم على الساعه سته كده اتصلت بيه وقلتله اوك وهنتقابل فى نفس المكان وبالفعل اتفقنى الساعه 7 ونص انت نتقابل وبالفعل وصلت للمكان وهو مكنش لسه وصل وصل 8 الاربع عادى المرادى مشينا على  رصيف الجنينه مع ان مكنتش حابب بس سكت وبعد كده قعدنا على كرسى نتكلم شويه المهم مكنتش لاقى كلام زى اول مره بما ان كل الكلام اتكلمنا فيه طبعا كان ليه كلام بالالغاز بيقلهالى وانا يا ابيض يا اسود احب الكلام يكون واضح ودغرى بس اللى فهمته منو ان يحب العلاقه تحصل بشكل غير مباشر يعنى يبقى فى تمهيد بالكلام الاول هههه طبعا قلتله انا مفهمش فى النظام ده نسيت حاجه قبل الموضوع ده لقيته بيقلى انا حاسس ان انا hornyوعايز sexطبعا طنشت كلمتو دى وماعلقتش عليها ههههههه وجه بعد كده الكلام اللى جه فوق فبالتالى كان عايز ارد عليه بنفس الطريقه المهم انتهى الموضوع وفهمتو اسلوبى ان انا دغرى وماليش فى الالغاز دى طبعا عرض عليا ان نروح نقعد فى الكافيه اللى بيقعد فيه جروب gayالى بيقعد معاهم وطبعا رفض رفض تاااااااااام هو انا ناقص افتكرت غريب المدون لووول بيحب الحجات دى طبعا المرادى ظهر شويه من شخصيته الحقيقيه لقيتو بيقول على اللى فى الكافيه خ و... انا اتصدمت من الكلمه لان ما بحبش اسمع الشتايم والكلام ده ولان اساسا عمرى ما طلعت افظ خارج وبيقلى هم عرفين نفسهم انهم كده اساسا وبيقولو لبعض كده مابيزعلوش واساسا اى حد فاعل او مفعول هو كده ده هو المفهوم فى مصر بيتقال عليهم خ و... بصراحه حسيت بعدم الراحه اكتر ما انا مش مرتاح كل ما ببص لوشه بحس بعدم الراحه وانه صايع جاى المهم شويه اتصل على شخص من الجروب بتاعه وبيقلو هااا يا صفصف وبعض العبارات البذيئه وكان كان بيكلم شخص كان معاه حد بنهم sexبعد المكلمه دى صراحه وبجد حسيت بالقرف بجد  والغثيان وحسيت ان لازم معرفتنا تنتهى لغايت هنا لان شخصيه كل واحد منا مختلفه 360 هو واحد محترف وبتاع جروبات جاى والكلام ده وانا لسه ياعينى غلبان مستجد فى العالم الاسود ده ده شكلها لسه هشوف ايام سوده فى الموقع ده مش عارف الايام مخبيه ايه ربنا يستر بس شحاده حق نصحنى نصيحه كل اللى قابلتهم نصحونى بيها هو ان لازم اشتغل عشان اندمج مع الناس اكتر واخد خبره فى الحياه حتى دلنى على طريقه اشوف بيها شغل دى الحسنه الوحيده اللى عملها من اول ما عرفته ههههه بس كده .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق