الاثنين، 29 أكتوبر 2012

الرجل الخامس ( منوع )

طولت المرادى فى الكتابه بس مكنش ليه مزاج صراحه اولا كل سنه والجميع بالف خير بمنسبه عيد الاضحى ناوى المرادى اتكلم فى موضوعين اول واحد هو عن هذا الشخص اللى تحدثت عنه كتير اللى هو اول واحد قابلته طبعا كنت كتبت موضوع عن النهايه وان شلنى من عنده وانا والمعرفه اللى بنا انتهت وكنت عملتلو بلوك على كوقع الجالى اللى بدخله وهو بالتالى بادلنى نفس البلوك المهم جيت بعد كده بما انى بمر بمرحله تغير كبيره فى شخصيتى نزلت جزء من صوره ليا فى البروفايل وشلت من عليه الحظر المهم فجاه لغيته بعتلى تانى ان نرجع نتكلم  المهم انا وافقت ورجعت ضفت اميلو من تانى وانا من النوع بعتز بالناس اللى بعرفهم من زمااان حتى لو متعرفناش غير لمره وحده المهم اتفقنا انت نتقابل ونخرج تانى وفعلا اتقبلنا ومشينا شويه كلمنا كان فى الغالب كلام عام المهم روحنا ورجعنا اتكلمنا على الاميل المهم اننا عملين زى القط والفار ههههههه كلمنا كله منغشه وغلاسه على بعض المهم طلب منى ان ارحله البيت المهم ساعه اوافق وتانى يوم اقله لا من كتر ما انا متردد ودماغى بتودى شمال ويمين وده نفس اللى بيحصل مع كل اللى قابلتهم المهم فضلنا على الحال ده اسبوع وفى الاخر لقيته بيقلى انا خلاص همشى وهقفل البروفايل بتاعى ومعتش هدخل انا سعيد ان اتعرفت بيك سلام قلتله بااااى المهم استغربت اوى بس عادى معتش بحتم باللى بتعرف بيهم اللى يجى واللى يروح المهم عندى موقع بيوريلى مين اللى عملى بلوك المهم فجيت شفت اميله لقيته اونلاين وهو ظاهر على الاميل اوف الله اعلم بقى عامل اوف لاين بشكل عام ولا عملى انا بالتحديد عادى معتش بهتم .

المهم الموضوع التانى هو الشخص رقم خمسه فالى قابلتهم انا ما قابلتش غير خمسه وكلمونى خمسه غرهم على الموبايل من غير مقبله المهم اتعرفت عليه تقريبا كان اول يوم العيد بعتلى اميله وضفته المهم طلب صورتى يشفها وانا بالمقابل حطيت صورتى فى الدسبلاى لان ما بحبش اعمل شير المهم لقيته فتح الكاميرا بتعته لغايت دلوقت عادلا لان فى ناس بتفضل تفتح الكاميرا اكتر من الصور خوفا من ان حد ممكن يستغل صورهم وانا بشوف الاتنين ختر لان سهل جدا برضه يكون حد بيسجله الكاميرا بتعته دى المهم فضل فاتح الكاميرا تقريبا فى اليوم ده سعتين ونص لثلاث سعات طبعا مش متواصل المهم هو عنده 24 سنه اصغر منى بسنه 174 ووزنه 72 قمحى ملامحه حلوه المهم هو من بلد جنب محفظتى اللى بسكن فيها المهم فى وصت الكلام واحنا بنتكلم طلب نمره موبيلى طبعا انا عندى حساسيه  من نحيه الموبيلات ما بحبش اتكلم بفضل الشات ادتله نمره الخط التانى لان فى الغالب بيبقى مقفول المهم كل شويه عايز يتكلم المهم فعلن اتكلمنا شويه على الموبايل وقفلنا ورجع تانى عايز يتكلم المهم اتفقنا على تانى يوم العيد ان اروح ليه وبالفعل كلمنى كالعاده هو وقلتله ان نازل اهو المهم ملقتش عربيه تودينى ده غير ان بصراحه مكنتش متحمس فرجعت كلمته واعتزرت ان مش هقدر ارحله قعد طبعا يحاول يقنعنى ان احاول اجرب تانى بس قلتله فعلا مش لاقى مواصلات لان عيد والدنيا زحمه المهم عرضت عليه انه ينزل هو وبالفعل قلى خلاص هنزل ونتقابل وبالفعل نزل على بليل وتقابلنا فى مكان عام مافيش قعدنا نتكلم قعدنا تقريبا نتكلم سعتين الاربع طبعا كان بيحاول ينحرف فى الكلام بس مكنتش مديلو فرصه ههههه المهم بعد كده وصلته عشان يركب وروحت انا بعد كده بكام ساعه لقيته بيتكلم على الاميل تانى وعايز نتقابل عنده فى البيت قلتله طيب خليها كمان كام يوم بس وكان بنا شات من وقت للتانى . 

هناك تعليقان (2):

some boy يقول...

hhhhhhhhhhh ma t7ot emailthom belmara :P
i like ur blog really friend
de awel mara ashofha and i like it
hope u always write and see ur post
enjoy by readying ur blog
i will keep seeing it
:)

jan يقول...

لالا مش للدرجادى هههههههههه

ميرسى على المرور

إرسال تعليق