الثلاثاء، 29 أكتوبر 2013

29 اكتوبر نقطه سوداء فى حياتى

شهر اكتوبر شهر احتفال بنصر اكتوبر اما بالنسبالى فسميته شهر الضياع لان فى الشهر ده من 2012 بديت بدايه جديه فى القيام باول علاقه جنسيه ليا فى الشهر ده اتعرفت فيه على النت كتير قابلت فيهم ثلاثه  كانت نيتى فى الوقت ده ليس ارتباط او القيام بعلاقه جنسيه لمجرد الشهوه لاكن كنت ناوى اوضع حد للموضوع ده بالدخول فى عالم المثلين بالرغم بمعرفتى بغلطه لاكن فى وقت كنت بين عزاب الفضول وعزاب البعد كنت لازم اغلط نعم اغلط لايكون درس ليا استفاد منه زى ما بقول ديما مش عيب الغلط العيب ان متعلمش من الغلط دخلت العالم هل هتقبله هل هنفر منه كنت ببحث على علاقه جنسيا بحت مكنش فى دماغى اى غراميات او اى من الافلام اللى  بيتقمصها بعض المثلين ليوصلههم لحاله الرضا والمتعه ععلى ما هم عليه ويمكن لان الواقع لايسمح لوجود علاقات صحيحه لمثل ذلك الحلات قابلت ثلاث اشخاص اولهم كان اول شخص قابلته منز سته سنوات صدفه تعرفت عليه عن طريق النت تانى صدفه حاول ينكر نفسه ينكر ويدارى ماضيه لاكن انا كنت وراهه بالمرصاد مضيه اللى بيفكره وفعلااعترف بان ذالك الشخص وعرفت منه ان نساه بكل اللى فيه ومارجعوش ليه غير احتياجه الجنسى قابلته تغيرات السنين ظهرت عليه ومع ذالك مفتكرنيش فضلت انا وهو نكون اصحاب فقط مع ان الباب موارب للقيام بعلاقه بنا وبين بعض الشخص التانى تعرفت عليه من نفس المكان موقع للمثلين قابلته مرتين وفى المرتين حسيته مش قريب ليا باى شكل من الاشكال لا فى رغباته ولا شخصيته ولا اى حاجه واللى خت بالى منه بعدين او بالاصح كان ظاهر قدامى انه من اصحاب الجروبات المثليه فى الكافيهات وليه اصدقائه وعلاقاته الوسعه دغرى بعت عنه اما الثالث فكان اصغر منى بسنه تقريبا اتعرفت عليه من نفس المكان المعتاد شخص من راغبى الشهوه كنت عارف كده من اول معرفتى بيه يمكن اللى شدنى ليه ان كنت وصلت لمرحه الصرار لدخول وعمل اى علاقه كانت مع اى ما كان نعم تكلمنا كتير على النت كان يقوم بفتح الويب كام لمدد وصلت لساعه ونص ولعرض مفاتنه واغراته لبعض الوقت قمنا بالكلام على الموبيلات اتفقنا المقابله عنده فى البيت لاكن ظروف الوقت والاعياد فى الوقت ده مخلتنيش اعرف اروح وطلبت منه ان اقبله عشان نتعرف ببعض اكتر وفعلا اتقابلنا منكرش ان ارتحتله بالرغم من علمى ويقينى ماذا يريد بالتحديد لاغير جبنا من الشمال واليمين عرفت منه ان هو فى الجيش معرفش اذا كان ظابط مجد او بيشتغل هناك  قابلى بالذى الرسمى جبنا من الشرق من الغرب عرفت انه قام 15 علاقه جنسيه مع اشخاص مختلفه نعم لا اعلم لماذا لم يستوقفنى الرقم ده للتراجع على ما كنت اريد المهم كان من الوقت للاخر يريد التعبير ليا عن رغباته ببعض التلميحات اللى بالمقابل مكنش امامه غير صد منى لكل ده كلمنا كان عام كل شخص مننا روح فتحنا الاميل تانى اتفقنا على موعد جديد لمقبلته وفعلا جه اليوم فاكل كل حاجه فيه فاكر فضولى كان اقوى من ترددى وخوفى نعم لقد عذمت لدخول التجربه بكل ما فيها من سلبيات وجه اليوم 29 اكتوبر لسه فكره كان كان امبارح بكل مافيه فاكر اول ما نزلت على المكان اللى ساكن فيه فاكر اول ما دخلنى غرفته واهلو بالصاه قعدين كنت فى حاله زهول للدرجادى تانيب الضمير رايح من عنده لدرجه وجود اهله فى نفس البيت كان وقتها الساعه 2 عصرا كنت فى حاله ازبهلال داخلى من اللى انا فيه ومن اللى هيحصل لسه حاسسه باول بوسه اتباست على رقبتى واللى انا صدتها منقلقى واتعادت لاكن المرادى على شفيفى احساس غريبيمكن اول مره فى مدونتى اكتب بالانفتاح ده لاكن قررت اكتب ما اشعر بيه مش ما سيقراه الاخروون احساس جميل اشعر بيه لاول مره لاكن مدمش كتير فكان فى حاله اثاره وكانه كان مجهز نفسه للقاء ده لدرجه خلت عضوه يستثار من قبل القيام باى شيئ على الاطلاق من بعد بعض البوسات والاحسيس اللى حستههاا لاول مره لم اشعر بشيئ مطلقا وكانى جماد شخص ذاهب ليه لتفريق رغباته علاقه جنسيه لم تدم غير عشره دقايق فقط رن جرس الموبيل يطلبوه فى الشغل شريط بيمشى قدامى بتفصيله خرجت من عنده فى حاله زهول حاله قرف من تصرفاته الجنسيه حاله من البرود ومن هنا خت قرار بعدم تكرار التجربه باى حال منالاحوال فالعالم ده مش بتاعى عالمى امام شاشه الكمبيوتر والكى بورد خرجت من التجربه بحاله نفسيه سياه زادت مع مرور الووقت وصلت لحاله الوسوسه مش هدخل فيها وتفصيلها لاكن اقدر اقول ان بقاياها معايا لغايت الان يمكن لطبيعه شخصيتى مع المقرنه مع حد تانى مرت الايام ونفس الحاله النفسيه والعقد ملزمانى مرت الايام والشهور على التجربه وبدات اتخل على مواقع شات جنسيه بحت كل اللى فيها ما بيفكروش الا بنصهم التحتانى فقط اتكلمت مع كتير وفتحولى الكام لعرض مفاتنهم وبالمقابل كان لازم ادفع المقابل نعم دفعت كنت ارضخ لبعض طلبتهم لعرض وا يشهيهم نعم انا عملت كده بضع مرات كلمت كتير اغلبهم او كلهم اشخاص مستقيمه الميول يبحثثون عن البنات او عن حبار بديل نعم حمار ييفرغو بيه شهوتهم ويستحقروه بعدها ذلك النظره الدونيه فى مواقع الشات دى شفت الوجه القبيح كتير هيسالونى ليه عملت كل ده وده مش انت ولا شخصيتك ولا اللى كنت تحبه لاسباب كتيره الوحده الفراغ لاهدف الاحساس بالضياع ياما تمنيت امسك ريشه ارسم بيها حياتى اللى احب اعيش فيها لاكن للاسف فى خيالى فقط لان الواقع مر ولاكن الحمدد لله كلمه بحاول ارددها انا اكيد احسن من غيرى لاكن للاسف الانسان مهما كان بايده  ديما ما بيبصش غير للنص الفارغ ويتحصر سنه عدت اتالمت منها كتير وتعلمت كمان

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق