الاثنين، 27 سبتمبر 2010

انا مثلي 2


ومن بعد اول موقف تحرش اتعرط ليه فضل فى دماغى بشكل مش طبيعى بقيت بدات اتخيل الموقف 100 مره فى اليوم وبدا الموضوع ياخد كل تفكيرى وعنيه بقت تتفتح على امور مكنتش بتيجى فى بالى ذى الجنس بقيت اى برنامج يتكلم عن على التليفزيون انتبهلو وفضل الموقف اللى اتعرضتلو يتكرر فى دماغى وبدات اتخيل الموضوع مع اشخاص تنين مر على الموضوع ده اكتر من سنه ونص وانا فى دماغى وبيطور فى دماغى بشكل ان بقت نظرتى للولاد نظره فيها اعجاب وحب مختلط بشهوه للموقف اللى اتعرطلو ومن هنا فهمت يعنى ايه جنس صحيح مكنش فى تفاصيل وضحه ليا بس بدا يتكون عندى احساس بالموضوع ده وفضلت مخيلتى فى الموضوع ده بتشتغل فى الوقت ده بقيت مدايق من نفسى اوى بسبب الافكار دى وبسبب انشغالى الكبير بيه حاولت كتير ابعد عن الافكار دى لاكن كنت فى الاخر بفشل وافكارى تغلبنى وبدات اشاهد الكليبات الاجنبيه بما فيها من اثاره وديمن كان بيلفتنى الرجاله والتصرفات اللى بيعملوها عكس المفروض كان يكون لغايت ما مارست العاده السريه لاول مره وانا مكنتش عارف يعنى ايه كل اللى حصل وانا بتفرج على الكليبات وفقمه انتباهى وتخيلى ان يحصل معايا ذى اللى بيعملوه فجاه حسيت باحساس غريب حسيت بتجمد فى جسمى واحساس واحساس غريب على قد ما كنت فى الوقت ده فى قمه الاحساس بالشهوه على قد ما احساس العاده السريه دى خوفتنى لان مكنتش اعلمها وبعد ما احساس التجمد ده زال مع الوقت رحت للحمام لاعرف ايه اللى حصل فوجت سال لزج استغربت من منظرو ومن هنا بدات افهم يعنى ايه الاثاره وبدات امارس العاده السريه بشكل يومى بدات احس ان العاده السريه دى حرام حاولت ابطلها بدل كل يوم بقيت كل يومين او يومين بس الحال ده مدمش كتير ومرت شهور على الحال ده وانا بميل ميل عاطفى للرجل وبمارس العاده السريه يتبع

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق