الثلاثاء، 14 ديسمبر 2010

وجيت على نفسى

النهردهرحت لخلتى من بعد ما كلمت اختى وحكتلها على اللى حصل فى الزياره الاخيره وقالتلى مينفعش تحتايل عليك وانت تكسفه قلتلها والله وانا كنت مدايق بس اعمل ايه معتش طايق ابنها كل مفتكرو ان هقبلو هناك بيتصد نفسى عن المرواح قلتلى ما ينفعش وبصراحه كنت بفكر فى الموضوع عن بجد صعبت عليا وحسيت عشان عندى لابنها كسفتها المهم رحتلهم هناك على الساعه ثلاثه ونص اول مارحت استقبلتنى خلتى وسلمت عليها لان كانت بتزاكر لبنت خلتى المهم دخلتنى لعند ابنها ( ياساتر يارب ) قلتلو ازيك ومسلمتش عليه هههه من غير تعمد والله المهم خلتى قالت مش هتسلمو على بعض المهم مديت ايدى مع ابتسامه المونا ليزا ههههههه وقعت معاه وخلتى دخلت تكمل مزكره المهم قعدتنا كانت عاديه علامى ودحكتى كانت بحدود الاشبه بالاسطناعيه وهو كانت مقبلتو كويسه وده اقل حاجه لشخص ما بيعبرش المهم القعده كانت ممله وبيخه ومكنتش طايق اقعد معاه فى اوضه وحده وكلمو بس اعمل ايه متعوتش ابادل المعمله الطيبه غير بمثلها واقصد بده خلتى لانها السبب الحقيقى للذهاب ليهم المهم خلتى نيمت بنتها وعملتلنا شاى وقعدت معانى شويه اخر ربع ساعه وكان ما سدقت انها جت طرت الجو البايخ المهم قعت عندهم ساعه وربع قعدت تقلى ما تقعد والبيه ابنها ربنا فرجها عليه ونطقها قلتلهم مره تنيه لان ورايه مشوار وكده المهم وانا فى الصاله وخلتى بتقلى اقعد وكده لاقتها بتقلى متقعد يبنى عشان ما تر جعش تقول ما بنعزمش عليك الكلمه دى ديقتنى اوى ولان مش اول مره وكان انا زعلان اوى وهموت انهم ما بيقلوليش اقعد والموضوع مش كده خلتى اخدت شق واحد من الموضوع ورمت الباقى والباقى كان عتبى من تصرفات ابنها المهم خرجت من عندهم ونا كاره المشوار بسبب خلقه ابنها على قد ما حبيتو على قد ما معتش طيقو بس اقول ايه بس كلو ليك يارب


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق