الجمعة، 17 ديسمبر 2010

المجهول

كرهت كل حاجه كرهت الحياه كرهت العيشه كرهت الناس حتى كرهت نفسى لاعزيمه لفعل شيى من كتر ما نفسى اعمل حجات كتيره فى حياتى كرهت كل حاجه مش قادل على فعل حاجه صح او غلط الحياه مشيه ونا واقف كل الناس اللى اعرفهم اتغيرو الا انا مؤهلك الدراسى لايوجد العمل اللى بعملو لا يوجد الاصدقاء اللى تعرفهم لا يوجد قرار بالنسبه لميولى لا يوجد حياتى وقفه حاسس بشلل لا ارادى لعمل حاجه تخص حياتى ومستقبلى لما بقعد مع نفسى وسقل نفسى عن مستقبلى بلاقى نفسى بجد مليش مستقبل فى حاجه سعات بسال نفسى انا جيت ليه هل ده بايدى وان انا عندى المقدره للتغير طيب ما بتغيرش ليه ما بلقيش جواب وبعد كده بعد حيره للوصول لاجابه بقول ربنا رايد كده حولت كتير افتح الكتاب وذاكر بس مقدرتش بشوف الكتب قدامى ومش قادر افتحو وكان عقلى وايدى مربوطين عن مسك الكتاب والمزكره فكرت كتير اجرب اشتغل لمجرد التجربه وان دى كفيله من خروجى من كل اللى انا فيه ملقتش عزيمه من جميع الجوانب لا نفسى ولا البيت وده لان رسمين سنريو فى دمغهم نفسهم يشفونى فيه وبقلها دلوقت قدام نفسى ان الحلم ده صعب المنال بالرغم من حبى لتنفيزو خمس سنين بحاول اقابل حد مثلى لمجرد المقبله والصداقه مش قادر مش قادر وده يمكن لاسباب كنت اتكلمت عنها قبل كده ويمكن عارف ان معرفه اشخاص مثلين مش هتكون اكتر من صحوبيه مثليه لا صحوبيه جديه كل اللى كتبتو بيخلينى اكره كل حاجه فى حياتى واكره نفسى تعبت يارب تعبت خايف من المجهول اللى مستنينى يارب دلنى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق