السبت، 18 ديسمبر 2010

قصص فى الخيال

حب من وراء الاصوار ده بظبط اللى ينتبق عليا لان مريت فى حياتى عشت فيهم قصه حب وده طبعن من طرف واحد هههه بما انى علقتى بالعالم الخارجى وبالتحديد المثلى هو من خلال اسلاك الشبكه العنكبوتيه اول واحد من موقع تعارف للمثلين وهو المان جام من بدايت دخولى للموقع من اربع او خمس سنين ديمن كنت بتابع بروفيلو ديمن كنت بخشو وضيفو فى الفوفرت مكنش فى البروفايل بتاعو غير صوره او صورتين بس كانو كفين لوقوعى فى غرامو لان كان يمتلك براه وطفوله غير عاديه فى وشو بس على شكل كبير كميه الطفوله اللى بشفها فى وشو من ملمحو الصغير لبراه عنيه كانو كفين انهم يخلونى اتعلق بيه بعد فطره طويله مقدرتش اسكت غير لما عبرتلو برساله اعبرلو فيها عن اعجابى بملامح وشو وبالمقابل بعتلى رساله وشكرنى فيها وطلب منى اسم الفنان اللى كنت حاطت صورو فى البروفايل بعتلو فى رساله ان اسمو تركان مش عارف ايه اللى فى الوقت ده مجربش وبعتلو اميلى وتعرف بيه المهم مرت الشهور وانا كل ما المح بروفايلو لاذم اخشو وتامل فى ملامح وشو البرياه لغايت ما فكرت ابعتلو اميلى بس من بروفيل تانى غير الرسمى بتاعى وقابل الرساله دى بعدم الرد المهم مرت السنين وانا فى حاله وله بيه فبصراحه قررت اعبرلو عن مشعرى الجياشه بيه بكل صراحه ووضوح لدرجه حسيت وكان مش انا اللى بتكلم وانى اعرفو وكلمتو المهم بعتلى رساله جميله عبرلى فيها عن شكرو الكبير على الحب ده وده اللى شجعنى وخلانى من فتره ابعتلو رساله فيه اميلى وعبرتلو انى مش طالب منو حاجه غير ان يكون بنا معرفه على الميل بس وده طبعن من بعد رساله غراميه بعتهالو ههههههه بصراحه الراجل متاخرش وقدر الوله اللى انا فيه وضفنى على الاميل كلمتو وكانى محروم او بنا حب قديم وحابب ارجعو بجد محستش بنفسى غير وانا نازل اعجاب فيه وكل ده من صوره هههههه لدرجه انو بقى مستغرب ومش عارف يقول ايه بس حس بالمشاعر الجميله اللى بكنها ليه وحسيت من الشويه البسيطه اللى اتكلمتها معاه انو انسان بيدور على عواطف مش لقيه فى الموقع اللى فيه لدرجه خلتو لا مبالى للموضوع بس وانتهى الاعجاب اللى فضل لمده 4 سنين لغايت كده هههههههه قصه حب عنيفه مش كده (هبل هبل )

القصه التنيه عمرها اقصر من كده يمكن مكنتش بنفس القوه بتاعت اول مره وده لان مواصفات الشخص اللى عيزها والاسلوب اللى كاتب بيه تبين انو شخص عملى ومشفاضى لخزعبلات واحد ذيى المهم الشخص ده كان من نفس مدنتى اللى ساكن فيها بس المرادى كنت داخل مش بروفايل عادى لا كنت داخل معرض صور هههههه بجميع الاشكال والاوضاه ههههه بس بصراحه اول حاجه لفتنى فيه وشو كان جميل وفى سحر فى عيونو لاتقاوم الشخص ده كمان فضلت متابع بروفيلو ومن كتر ما خد بالو انى بخشلو كتير ونا ماليش فيده ومش طلبو عملى بلوك حقير هههههه (وكان معرفش اعمل بروفايل جديد وابين انى مخفى عشان مظهرش عندى ) وده فعلن اللى حصل فضلت اخشلو واتابع احدث الصور ليه وذاد جمال وجمال من بعد ما واظب على مرواح الجيم بقى بجد سوبر واااااو ون كل حاجه الا الشخصيه هههه لان شخصيه الواحد بتبان من خلال صورو واللى مكتوب فى البروفايل بعد كده عرفت انو هيسافر السعوديه وبالتحديد جده وده من خلال اللى كان كتبو على البروفايل حتى لما سافر فضلت اتبعو لغايت ما فجاه معدش بيفتح وصل للوقت اللى انا فيه دلوقت ل8 شهور ما بيخشش بروفيلو ولا لغاه وولا شال الصور اللى فيه لدرجه وصلتنى بجد انى قلقان عليه اوى بالرغم انى لا اعرفو وولا يعرفنى وحتى لما بعتلو رساله قبل ما يسافر لاعبرلو عن حبى ليه مردش عليه كل اللى بتمنهولو انو يكون بخير مش اكتر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق