الجمعة، 31 ديسمبر 2010

سوء تفاهم

طبعا انا كنت حكيت قبل كده عن صاحب مدونه............. اخر التطورات اللى حصلت من اخر مره اتكلمت فيها عنو ان بقينا نبعت لبعض رسايل نطمن فيها على بعض بالرغم اننا قدام بعض على الاميل لوول بس ميضرش طبعا انا كتبت قبل كده انو ناوى ينزل مصر فى شهر واحد المهم بما انو معدش بيبتدى بالكلام ذى الاول قلت لما ابتدى انا المهم اتكلمت معاه شويه على الهوت ميل وكملنا الكلام على اليهو كالعاده المهم لقيتو بدا يلمح انو عايز يبقى فى بنا مقبله وده طبعا كاصحاب عادى طبعن منكرش ان متبعتى لمدونتو والكام مره اللى اتكلمنا فيها مديانى دفعه وحماس لمقبلتو بس ده ميمنعش ان الموضوع صعب بالنسبالى من نحيه انى مش متعود اقابل حد ده غير المشوار اللى يهد ده غير ان حتى لو قبلتو حتبقى فى النهايه مقبله عاديه يعنى مش هعرف اخدو كصاحب ليه وهتفضل معرفتنا عن طريق النت فحسيت ان ملهاش لزمه الدوخه دى لا ليا ولا ليه وده لان ان حسيت ان ممكن يجيلى بلدى وعبرتلو عن كلامى ده لقيتو فهمنى غلط وخلانى متشام وحسسنى كانى عايز يبقى فى بنا علاقه ووضحتلو ان مش ده اللى اقصدو المهم سكتنا شويه ورجعت قلتلو ان موافق اننا نتقابل وكده لقيت كلامو بقى غريب وحسيت منو انو مفكرنى بتقل عليه وده مش حقيقى المهم فحبيت اخفف الجو شويه وقلو انا حسك هتقوم تضربنى دلوقت لقيتو بيقلى ايوا لو كنت اقدر طبعا ده كلو هزار المهم قلتلو وهون عليك كنوع من الهزار ونوع من انواع المعزه اللى بنا لقيتو بيقلى معزه ايه هو احنى بنحب بعض عشان يبقى فى بنا معزه طبعا انا اتصدمت من الكلمه لان محدش قال ان بنا حب ولا حاجه بس فى معزه كاى اصحاب المهم لقيتو مكمل وبيقول هديك بالجزمه وبالفرده الشمال كمان بصراحه الكلمه دى ديقتنى اوى لان مافيش هزار بيوصل بالكلام للاسلوب ده ولو فى انا محبش الاسلوب ده واسلوبو مكنش فيه هزار خالص كل اللى عملتو ان مردتش عليه وقفلت الياهو قفلت وانا جوايا استغراب وديق من اسلوبو ليا فى الكلام ومحستش فى كلامى اللى قلتهولو ان فيه نوع من انواع التقل ولا حاجه حتى لو كلامى ديقو مكنش يبقى ده الاسلوب لان كان فيه اهانه كبيره ليا وبصراحه الموضوع مديقنى اوى لدرجه مش قادر اقلو ليه الاسلوب ده فى الكلام
المهم بعد الموقف اللى حصل ده بربع ساعه لقيتو بيكلمنى تانى وعبرتلو انى مدايق منو فستغرب وقلى ليه وحكتلو على السبب اللى كان مديقنى فعتزرلى وقلى انو كان قصدو الهزار فقط ومش قصدو الاهانه وخلص الموضوع وفضلنا نتكلم لفطره طويله عن موقع المان جام وعن البروفيلات بتعتنا وفضلنا سعات نتكلم

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق