السبت، 11 أغسطس 2012

وبعد مرور 6 سنوات


طبعا فى الموضوع السابق انا كنت حكيت عن الشقص اللى قبلته من سنين وكان اول واحد وقلت ان رجعت اتعرفت عليه تانى على اميل جديد وتنكر ان يعرفنى او اى حاجه من اللى بقلهالو صح واتكلمنا على الموبايل ونفس النظام انكر انكار شديد جدا ويمكن ده كان سبب من الاسباب اللى مخلينى مش عايز اقبلو لان انا واثق مليون فى الميه منه وهو بينكر طبعا فضلت وراه لغايت ما اقر واعترف انهو الشخص اللى انا بتكلم عنه وان سبب انكاره ده ان نسه العالم ده والاميل بالى فيه وبقالى 5 سنين سايب موضوع الـgay ده المهم اتكلمنا كتير اوى منكرش ان ارتحتله واتفقنى على معاد نتقابل فيه وبالفعل قبلته يوم الخميس 9\8\2012 طبعا قبلها قعد يحاول ان ارحله البيت بس انا رفضت رفض تااام وحاسم واتفقنى على ان نتقابل كاصحاب وبالفعل فعلا اتفقنى على المعاد وكان الساعه التاسعه وفعلا انتظرته وجه بعدى بتلت ساعه كده بسبب ان الطريق كان زحمه قابلته المهم التغير اللى حصل فيه ان اتملى  شويه بصراحه كنت مفكره هيبقى اطخن المهم ويمكن شعره خف شويه المهم كان عيزنا نقعد فى مكان بس انا مرضتش وقلتله نتمشى احسن وفعلا قعدنا تقر يبا ساعه نتمشه احترم فعلا كلامه وتكلمنا فى موضيع عامه كاى اصحاب عادى بصراحه استمتعت بالوقت بعد ما روحت اتكلمنا تانى وقلتله ان يستحسن نكون اصحاب مش عارف ليه فى الوقت ده رجع الرفض من نحيه عمل اى علاقه اه نسيت حاجه مهمه وانا بحكى وانا وهو مشين بالصدفه قابل واحد كان صحبه زمان من الجاى بصراحه اتصدمت اول ما لمحته يمكن لان كنت بخش بروفيله على المان جام وتصدمت ان قدامى المهم اتفقنى ان نكون اصحاب فقط انا وهو  وهو تعهد بان فعلا معدش هيعرض عليا ارحله البيت وبعتقد سادق فى الكلام بس جالى تانى يوم لقيته كاتب على الاميل خلاص لقيته بصراحه العنوان شدنى قلت يمكن قصده عليا المهم كلمته المهم كلمته قلى ايوا فى شخص اتعرفت عليه نفس ظروفى وانت اللى طلبت ان يكون بنا صداقه وانا احترمت ده  المهم الموضوع انتهى لهنا لغايت لسه النهرده كلمنى على الميل وقلى نروح سوبر ماركت نشترى شويه حجات للبيت عنده وانا وافقت حبيت اقبله تانى المهم متكلمناش كتير لان كنا بندور على الحجات وكده منكرش ان حبه بس مشكلته ان عايز هدف محدد انا مش قادر عليه مش عارف الايام اللى جيه مخبيلنا ايه .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق