الثلاثاء، 28 أغسطس 2012

النهايه



طبعا حكيت كتير على اول شخص قابلته وعن المقابلات اللى تمت بنا ونظام القط والفار اللى كان بنا بس الظار النهايه كانت بسرعه جداا وديما بقول ان فعلا فى حاله تردد ديما من نحيه الدخول من نحيه علاقه مع اى شخص وبالتحديد سكس فى مره من المرات واحنى بنتكلم اتفقنى ان نتقابل ويمكن يحصل بنا حاجه المهم فضلنا بنتكلم وحده عن الموضوع ده وكل شويه يبين انه مدايق من الطريقه اللى ماشى بيها دى وفى الوقت ده كنت قاعد بفكر فى الموضوع وعوقبه عليا نفسيا وكده فى اخر الحديث قلتله بص السستم بتاع مش ماشى معاك وشفلك حد تانى يمشى على السستم معاك وكان قصدى بالكلام كعلاقه بنا لقيته بيقلى اوك سلام قلتله باى وقفل من بعدها ما شفتوش فتح فكرته بصراحه ان عملى بلوك بسبب ان مدايق شويه استنيت يوم والتانى وبرضه قافل اتاكدلى ان فعلا حزفنى خالص من عنده قلت فى بالى ياااااه هانت عليه كده مهما كان نعرف بعض من زمان حتى لو مكناش بنتقابل ومقدرش انكر ان اكتر واحد استحمل شخصيتى الغريبه لاكن مهما كان المهم مقدرش انكر ان اديقت منه من تصرفه ده لان كان من الاشخاص اللى خت عليهم وتقريبا اعرف عنه حجات كتيره والعكس ومع زالك ما شفعش ده كله فى البقاء عيد الفطر جه تعمت ان ابعتله رساله على الموبايل  بالرغم ان خلاص اتاكت ان حزفنى من عنده بس الرساله كانت نوع من انواع الاصل ان صحيح حزفتنى بس طلعت باصلى وبعتلك رساله وعرفتك معنى الصحوبيه حتى لو مختلفين ولان انا ديما قافل الخط ده بتقريبا كان بيرن ديما عشان يتكلم المهم وانا مشغل الخط اتفجات برساله بعتهالى بيقى بصراحه انا مستغرب سبب الرساله اللى بعتهالى مردتش عليه واعتبرت الموضوع بالنسبالى انتهى المهم عدت الايام وراحت وجت ولقيته دخل بروفيلى شافه وخرج وفجاه  يجيلى رساله منه على الموقع ويكتبلى فيها وانا اللى كنت مفكرك محطرم وعملى فيها دور الرريف طلعت .... طبعا شتمنى وانا لغايت دلوقت معرفش ايه المنسبه ولا الرساله دى سببها ايه بس رديت عليه وقلتلها ان مش هنزل لمستواه وان هو غبى وهيفضل طول عمره غبى وانتهى بالنسبالى الشخص ده لان بجد خساره اتعرف على اشكال الشخص ده  وانا ديما عمرى ما بحزا على اى شخص يلبخ معايا فى الكلام او ان معدش يحب يكلمنى لان انا مقتنع ان اللى قدامى الخسران مش انا 

الموضوع الجاى هكتب عن رحلتى الى اسكندريه 

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق