الخميس، 1 نوفمبر 2012

تاريخ لاينسى 29\10\2012



الاثنين 29\10\2012 رابع يوم العيد الساعه الثانيه والنصف عصرا اول حاله انحراف سلوكى ليا بعد مرور سنين وسنين من الصرعات النفسيه مابين الفضول والتفكير والخوف والتردد انه ليوم للتاريخ .
هههههههه حاسس حالى بكتب قصه تاريخيه بس الكلام اللى كتبه فوق صحيح فعلا عملت اول علاقه جنسيه ليا مع الشخص اللى كتبت عنه فى الموضوع السابق الرجل الخامس ( منوع ) طبعا كنت من كزا موضوع سابق كتبت عن حاله التغير اللى بمر بيها فى شخصيتى تغير كنت عيزه يحصل حتى لو كان للغلط يمكن من خلاله اكتشف الصح بدل ما انا فى حاله ركود على طول طبعا قبل ما امر بالتجربه اللى مريت بيها دى فضيت دماغى خالص من كلام القصص والافلام السعيده اللى كانت فى دماغى عن المثليه وشريك العمر والكلام الظريف ده كله وفتحت عينى على الواقع وعشته حتى لوكان مر فاديد افضل من اوهام كلها دحك ونفاق للوصول لرغبات ماصرها تنتهى فضلت اعيش الواقع المهم انا كنت قبلها بفتره كنت مهيأ نفسى نفسيا لعمل حاجه زى كده بالرغم من صعوبه الموضوع عليا كشخصيتى المهم لقيت هذا الاكس بيرنلى على الموبايل وقتها كنت نايم طبعا ماردتش بس طبعا جالى قلق وصحيت من النوم وكالمعتاد فتحت الكمبيوتر ودخلت الحمام خرجت فتحت الاميل لقيته فاتح وبيكلمنى هاا ايه رايك ما تيجى دلوقت قلتله خلاص اوك لقيت الظروف فى اليوم ده منسبه على ان اعمل مشوار زى ده المهم فعلا لبست ونزلت طبعا كان كل شويه يتصل يتاكد ان نزلت المهم ركبت المواصلات اللى تودينى للمنطقه اللى ساكن فيها وبالفعل ركبت ونزلت المكان مكنش صعب زبلغته ان وصلت للمكان وخليته يقبلنى على الطريق وفعلا قابلته وخدنى للبيت شعورى وقتها كنت حاسس بلا مبالاه لامدايق ولا سعيد ولا خايف مشوار وهيعدى اللى اتفاجات منه ان خدنى على بيت اهله بيت العيله لا ومش بس كده كانو موجودين كمان فى البيت صحيح ما حصلش اى مقبله بنا وكان يفصلنا باب وستاره الصاله اللى محطوطه بس ده فى حد زاته قمه الوقاحه والبجاحه دخلت الاوضع وقعت على الكنبه الموجوده وهو قعد جنب الكمبيوتر وبعت يجبلى عصير فى الوقت ده كان تقريبا الساعه اتنين ونص كان بيحاول طبعا يلاغينى بكلام .... بس مكنتش بتجاوب معاه لان مش اسلوبى فى الكلام ده غير ان كنت متنشن بعتقد ان كان بيتفرج على مواقع اباحه قبل ما اوصل لان حسيته ان فى حاله اثاره المهم قرب قعد جنبى وبدا يلمسنى لاكن كنت برفض ايده وببعدها كنت متنشن جدااااا فى الوقت ده كان فات تقريبا تلت ساعه والعصر اذن فى الوقت ده علمات الضيق ظهرت على ملمحه نتيجه ترددى فى التجاوب معاه المهم بعد شويه تجاوبت معاه وحصل اللى حصل بقى اولا الموضوع مخدش غير تقريبا عشر دقايق ده غير ان كنت متنشن جداااا والاهم فى كل ده ان محستش باى حاجه كان عندى برود بعتقد اغلب الناس فى اول تجاربهم مرو بنفس المرحله عدم الاحساس باى حاجه ويمكن ساعد على ده ان كنت جامد فى التعامل وقله الوقت خرجت من الموضوع حسيت وكانى مجرد لعبه لعب بيها وخلاص فى الوقت ده تبلد المشاعر كان لسه معايا محستش باى سعاده ولا حزن ولا ندم المهم مشيت بعد كده بحاجه بصيته لان كانو فى الشغل بيطلبوه الحاجه اللى حسيتها وقت ماركبت العربيه ومروح البيت اغلب الوقت كنت سرحان وبفكر فى التجربه واللى حصل فيها ودماغى شمال ويمين ما بين التجربه وعدم تكررها وزى ما كنت متوقع بعد مرور الوقت قلت المكالمات والشات لاكن عبرتله عن ان انا مدايق وان التجربه دى مش هتتعاد تانى لانه كان وخدنى لعبه لتسليته معتقدش الموضوع فرق معاه ولا انا لان كنت متوقع اللى حصل وبعد تسلسل الاحداث فى دماغى وانا بكتب الموضوع لقيت ان معتقدش ان هكرر التجربه تانى او من الصعب بعتبر الموضوع ده من الموضيع الجريئه اللى كتبتها .

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق