الثلاثاء، 17 أبريل 2012

كلمات - منوع


احمد مكى - قطر الحيا 



رجعت فلاش باك حسبت سنين عمري 30 سنه لقيت

حسبت تاني وتالت واتخضيت




نفسي اهرب من نفسي ومن حالتي ومن عيلتي ومن الدنيا

نفسي القي دنيا تانيه اهرب ليها لو حتي ثانيه



قطر الحياه بيعدي بسرعه
سنه ف سنه ف سنه
وانا زي ما انا لما كان عندي سنه

هيا هيا الحياه .. هو هو دا انا
زهقت طهقت من الحياه .. تقدر تقول مليت انا


=============


عبد الحليم حافظ - قارئه الفنجان 




وسترجع يوماً يا ولدي 

مهزوماً مكسور الوجدان 

وستعرف بعد رحيل العمر 

بأنك كنت تطارد خيط دخان 

فحبيبة قلبك يا ولدي 

ليس لها أرض أو وطن أو عنوان 

ما أصعب أن تهوى امرأة يا ولدي 

ليس لها عنوان


==============


اصاله & رامى صبرى - مش فاكر 


مش فاكر مهما تقولها حتفضل ما بتنساش

لو ضاعت فترة في عمرك لسه الاحلي ما جاش

دور من تاني اكيد حتلاقي في ناس حواليك

في منهم واحد كان بيدور ياما عليك





ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق